Facebook
studio reklamy meritum

Ulotki

Oferujemy szeroki wybór ulotek reklamowych - zarówno w popularnych rozmiarach A6, A5 czy DL, jak również A7, A4, A3 i niestandardowych. Ulotki mogą być jedno i dwustronne, a także składane - nie tylko na pół, ale także w "C" i w "Z". 

Zajmujemy się projektowaniem graficznym ulotek i drukiem. Tego typu materiały reklamowe drukujemy na papierze kredowym - błyszczącym lub matowym o różnej gramaturze, a także na papierze offsetowym. Możliwy jest także druk na kilku rodzajach papieru ekologicznego. Zapraszamy do kontaktu i szczegółowego zapoznania się z naszą ofertą, a także przeczytania poniższego tekstu, w którym podpowiadamy na co zwrócić uwagę przy zamawianiu ulotek. 

Co zrobić, aby nasza ulotka nie wylądowała od razu w koszu?

Każdy z nas to zna – w pośpiechu kierujemy się na zakupy, gonimy uciekający autobus albo biegniemy do pracy, a ktoś wciska nam do ręki ulotkę, którą odruchowo gnieciemy i wkładamy do kieszeni lub torebki albo od razu wyrzucamy do najbliższego śmietnika. Zazwyczaj nawet nie rzucamy na nią okiem.

Wtykane do skrzynek na listy, za samochodowe wycieraczki, oferowane w lokalach i w końcu wręczane do ręki zalewają nas i zobojętniają. A jednak, ulotkami świat reklamy stoi i musi być jakiś powód tej „ulotkowej” popularności. Być może jest nim atrakcyjna cena w stosunku do innych form reklamy, a może możliwość dotarcia do dużej liczby odbiorców. To niewątpliwy atut, ale najpierw trzeba sprawić, by potencjalni klienci zatrzymali na dłużej swój wzrok na naszej ulotce, by zainteresowali się naszą ofertą.

Na co warto zwrócić uwagę zamawiając druk ulotek?

Dobra ulotka to ulotka czytelna – zadrukowanie całej powierzchni drobnym tekstem raczej nie przyniesie nam korzyści. Warto postawić na krótki opis naszej działalności, dane kontaktowe i przyciągającą wzrok grafikę. Jeśli jednak zależy nam na przekazaniu większej ilości informacji, zarówno tych tekstowych, jak i wizualnych, warto rozważyć wybór ulotek składanych na dwie lub trzy części, co daje nam odpowiednio cztery lub sześć stron powierzchni informacyjnej i/lub reklamowej. Takie ulotki mają nad tradycyjnymi tę przewagę, że zazwyczaj sprawiają wrażenie bardziej eleganckich, profesjonalnych.

Poza dobraniem ilości i rodzaju informacji oraz grafik, warto zadbać o ogólną estetykę samej ulotki. Może oryginalny projekt, odpowiednio dobrana paleta barw oraz użycie papieru innego niż standardowy przyciągnie naszego potencjalnego klienta na dłużej? Warto też być na bieżąco z trendami. Czasem bardziej stonowane materiały mają większą szansę zwrócić na siebie uwagę niż te krzykliwe – chociażby niekonwencjonalnym podejściem do czegoś tak oczywistego i popularnego jak ulotka.

Masz pytania? Chcesz złożyć zamówienie? Skontaktuj się z nami:

tel: 579 931 759,

email: kontakt@studiomeritum.pl,

siedziba: ul. 1 Maja 4a, Tarnobrzeg.